Sådan vælger du de rigtige forbrugsvarer til opgaven

Ultimate, Premium eller Standard?

Hilti consumables

Vi bruger farvekoder til vores ringbind, skærebrætter og skraldespande … så hvorfor ikke også på forbrugsvarer? Det er præcis, hvad vi har gjort.

Vi ved, at du har brug for forskellige produkter til forskellige opgaver. Uanset om du har en udfordrende opgave, hvor du har behov for et produkt med høj ydeevne, eller om du har brug for et pålideligt produkt til en hverdagsopgave, indeholder vores omfattende sortiment af forbrugsvarer med garanti, hvad du har brug for. 

Hvordan har vi så opdelt vores sortiment?

Tre linjer af forbrugsvarer gør det enkelt at vælge det rigtige produkt!

Tre farver, tre ydeevner, tre prisgrupper – alt sammen under samme brand, som leverer kvalitet, du kan stole på. Vi har gjort det nemt, så du med et enkelt blik tydeligt kan skelne mellem produkterne i vores tre linjer. Vores strategi med tre produktlinjer med hver deres navn og farve gør det nemt at vælge de rigtige forbrugsvarer.

En håndværker, der skærer i beton hele dagen, har for eksempel brug for et produkt med en lang levetid og en høj skærehastighed og vil derfor have stor fordel af en skæreskive fra vores Ultimate-linje, mens en håndværker, som kun skærer i beton en gang imellem, ikke nødvendigvis får den samme gevinst ud af den højere kvalitet, som Ultimate giver.

Hvad er forskellen?

Please enter alternative text here (optional)

Ultimate

Højeste produktivitet, sikkerhed og driftssikkerhed. Den ultimative ydeevne giver de laveste samlede omkostninger takket være en længere produktlevetid og besparelser på arbejdstid. 

Premium

Imponerende alsidighed og driftssikkerhed. Premium-løsningen leverer en solid ydeevne til krævende brugere. 

Standard

Hiltis høje ydeevne til en god pris. Standardprodukterne har den laveste anskaffelsespris og leverer samtidig den høje kvalitet, som Hilti er kendt for.

Hvorfor flere forskellige produktlinjer?

I årenes løb har vi udvidet vores sortiment af forbrugsvarer for at opfylde vores kunders behov. En nylig undersøgelse har dog vist, at det har ført til et komplekst sortiment og gjort det svært at overskue og skelne mellem de forskellige produktserier (fx HST og HSA eller TE-CX og TE-C). Det er her, at vores strategi med flere produktlinjer kommer ind i billedet.

 Forskning har vist, at farver har stor betydning for vores evne til at tage information til os og huske den, og eftersom vores produktlinjer hele tiden vokser, giver det god mening at have et farvesystem, som gør produkterne nemme at identificere. Sådan arbejder vi i hverdagen – alt omkring os er farvekodet. Derfor kan du nu finde den rigtige forbrugsvare til din opgave på ingen tid, uanset om det er et  betonbor, en rundsavsklinge eller en diamantskæreskive, så du får mere tid til vigtigere opgaver. 

 

Vores tydelige og ensartede tredelte koncept på tværs af alle produktkategorier gør det  nemt at finde de forbrugsvarer, du har brug for. På den måde kan du altid ramme den rigtige balance mellem ydeevne, produktivitet og pris. 

Og nu da du har helt styr på vores multilinjekoncept, hvad så med at tage et kig på vores ...

Del