- Startside
- Support & levering
- Info og levering
- Leverandørservice
Tilmelding til Leverandørservice
Bevar overblikket og undgå unødvendigt papirarbejde
LeverandørService er en nem og automatisk betalingsmetode, som du sikkert kender som PBS fra dine private konti. Ved tilmelding til LeverandørService trækker Hilti Danmark A/S uden omkostninger automatisk sit tilgodehavende direkte fra kontoen i din virksomheds pengeinstitut.
Senest tre dage før hver betaling sender vi en betalingsoversigt, der gør det nemt og overskueligt at holde styr på hvad betalingen dækker over.
Ved tilmelding sikrer I, at betaling altid sker til tiden, og undgår derved eventuelle stop i leverancer og rykkergebyrer. Det er altid muligt at afvise en betaling ved at kontakte din bank.
Tilmeld dig her – og få glæde af fordelene allerede i dag.
OBS! Husk at fremsende tilmeldingskvitteringen til bogholderi@hilti.com
Ved tilmelding sættes alle fakturaer fra Hilti Danmark A/S til automatisk betaling.
Ønsker du kun Fleet Management fakturaer tilmeldt bedes du kontakte bogholderi@hilti.com. Bemærk venligst, at tilmelding til leverandørservice er et krav for alle Fleet Management aftaler med Hilti Danmark A/S.
Har du spørgsmål til leverandørservice bedes du kontakte vores kundeservice på telefon + 45 44 88 80 80 eller sende en mail til bogholderi@hilti.com.
FAQ – for dig som allerede er tilmeldt Leverandørservice:
Jeg har skiftet bank, hvad gør jeg?
Det er dit pengeinstitut, der kan foretage ændringer i aftalen, eksempelvis hvis du skal have ændret kontonummer. Det er ligeledes også dit pengeinstitut, som kan opsige aftalen om Leverandørservice.
Kan jeg benytte et udenlandsk kontonummer?
Der kan kun anvendes danske pengeinstitutters kontonumre.
Hvordan afviser jeg et beløb?
Hvis du vil afvise et beløb, skal du kontakte dit pengeinstitut. Du skal oplyse vores femcifrede kreditornummer (39136), dit eget kundenummer, betalingsdag samt beløb.